Zakończenie cyklu zawodów Grand Prix Competition zaplanowane zostało na Łowisku Specjalnym Jerzyn. Zapraszamy na fotorelację z tego pola bitwy.

Wybraliśmy Łowisko Jerzyn z kilku powodów takich jak urokliwe położenie, piękne okazy ryb oraz zaplecze w postaci infrastruktury na rybaczówce. Zobaczcie sami, gdzie takie widoki będą na Was czekały ?

Spotkaliśmy się przed godziną siódmą, rozpoczynając od sporządzenia jajecznicy na boczku dla każdego uczestnika. Ciepła kawa i herbata to wizytówka naszych imprez, także i teraz nie mogło jej zabraknąć.

Po śniadaniu przyszedł czas na losowanie, jeszcze przed godziną 7 wszyscy znali numer swojego stanowiska. Zawodnicy zaczęli rozjazd na miejsca aby punkt o ósmej rozpocząć wędkowanie. Wybraliśmy się za nimi, aby bacznie obserwować przygotowania. W momencie gdy dotarliśmy na stanowiska Hirek swym czujnym wzrokiem wypatrzył liska i strzelił mu serię zdjęć ...

Postanowiłem przejść cały brzeg aby z każdym zamienić zdanie i uwiecznić uczestnictwo na fotografii  :) W tym czasie kucharz pichcił pierwsze danie obiadowe, były to flaczki. Zaraz po powrocie na stanice rozwieźliśmy je wspólnie na stanowiska. Pozostało nam przygotowywanie się do wręczenia nagród, statuetki, medale, flagi no i obiad. Pracę przerwała nam wieść z nad wody ''GIGANTYCZNA RYBA''. Nie chciało nam się w to wierzyć, gdyż pełnia i zmiana ciśnienia była widoczna na całej wodzie. Udaliśmy się na stanowisko i faktycznie ryba to prawdziwy Gigant ponad 17kg złapane przez Bartosza Jura! Jest to dowodem, że wędkarstwo to nie tylko umiejętności, profesjonalizm, opanowanie, ale przede wszystkim szczęście ? Może to szczęście to nagroda wszystkich pozostałych cech idealnego wędkarza ? :) Nie mniej Gratulacje z tego miejsca, za złowienie takiego bonusu, który umocnił Twoje prowadzenie.
Wielka szkoda, że była to tylko jedna z tak wielu jerzyńskich ryb, która pokazała się na macie.

Największa ryba złapana podczas zawodów Grand Prix Salon Wędkarski Osiniec.

Przystępując do ważenia przed godziną 16, domyślałem się, że wyniki tego dnia nie będą rewelacyjne. Na szczególne gratulacje zasługuje Pan Janusz Waleńczak, który to złapał najwięcej ryb w dodatku piękne okazy leszcza i wypracował wysoki wynik ponad 13kg.

Piękne leszcze i karpie podczas zawodów na łowisku jerzyn.

Po zakończeniu ważenia, udaliśmy się na stannicę aby wydać zawodnikom obiad, przygotowany przez Szefa Kuchni! W między czasie liczyliśmy wyniki generalnej klasyfikacji, które wiele się nie zmieniły od poprzedniej tury. Po obiedzie przyszedł czas na werdykt punktacji zawodów, a następnie klasyfikacji finałowej. Statuetki otrzymało 3 najlepszych zawodników tury piątej, następnie przystąpiliśmy do nagrodzenia 6 najlepszych finalistów, ponadto każdy uczestnik otrzymał pamiątkowy medal.

Po zakończeniu ceremonii Franek, syn właścicieli łowiska tuż przy pomoście dostał fajnego grubego szczupaka i tym skwitował ciężki dzień nad wodą.

Zapraszamy do zapoznania się z tabelami wyników i fotorelacją.

Klasyfikacja V zawodów feeder&float na Łowisku Jerzyn:

Karol Adamczyk 0
  Oskar Wróblewski 0

Finałowa klasyfikacja cyklu

Z ponad 30 zawodników, którzy uczestniczyli podczas wszystkich edycji do klasyfikacji generalnej uplasowało się 20 wędkarzy. Poniżej przedstawiamy klasyfikacje finałową.

Miejsce  Imię i nazwisko zawodnika SUMA w cyklu GPC
18  Karol Adamczyk 7010
19  Rafał Sterling 4940
20  Oskar Wróblewski 2490

Przy końcu czas na trochę liczb, suma wszystkich złapanych ryb podczas całego cyklu GPC to 589,67kg. Na ten wynik składa się 5 imprez, 40h wędkowania, średnio 23zawodników na każdym z cyklu. Poniżej przedstawiamy wykres wyników podczas poszczególnych imprez w skali całego Grand Prix.

Wykres ten daje nam dużo do myślenia pod kątem przyszłorocznych zawodów. Jedno jest pewne, chcemy postawić na nowe łowiska! Mamy nadzieję, że podczas tego rocznej edycji organizacyjnie Państwa nie zawiedliśmy, a przyszły sezon wędkarski przyniesie nowy ciekawszy cykl imprez feederowo-spławikowych. Wszystkich zawodników mających sugestie dotyczące kolejnej tury Grand Prix feederowo-spławikowego zapraszamy do kontaktu.

To już druga edycja imprezy pod szyldem Grand Prix Competitiion. Wierzymy w to, że w tym sezonie mogliśmy dostarczyć wam wiele emocji i nuty rywalizacji.

Dziękujemy wszystkim zawodnikom za uczestnictwo, we wszystkich zawodach z cyklu GPC. Bardzo miło było nawiązać nowe znajomości, poznać wędkarzy z innych ''okręgów'' oraz wymienić się wędkarską wiedzą :)