Nano Baits to nowa jakość wędkowania karpiowego. Kilka smaków to zdecydowane hity i killery spośród kulek proteinowych - kulki proteinowe o smaku ziemniaka, czy też kukurydza, malina, morwa.. To tylko kilka smaków spośród niespełna 50 różności jakie oferuje producent. Do każdego smaku kulek dostępny jest booster, dip, kulki pływające czy też focus gel. W naszej ofercie znajduje się większość produktów producenta Nano Baits i jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem w Gnieźnie.

Producent przedstawia swoją działalność następująco:

"Marka Nano Baits to zupełnie nowa jakość na rynku wędkarskim. Startujemy z najwyższego poziomu, proponując rozwiązania testowane laboratoryjnie i sprawdzone w warunkach naturalnych. Łączymy pasję do wędkowania z nowoczesnymi technologiami. Spełniamy każde wymagania, bo doskonale rozumiemy wyjątkowe potrzeby wędkarzy. Najwyższa jakość zapewniająca efektywność przynęt i zanęt jest dla nas najważniejsza, dlatego od samego początku poświęcamy jej szczególną uwagę. Sami od lat czerpiemy radość z wędkowania, a dziś mamy możliwość tworzenia produktów, których działanie zupełnie Cię zaskoczy, oferując rezultaty, o których do tej pory mogłeś tylko marzyć. Zebrane doświadczenia utwierdzają nas w przekonaniu, że artykuły Nano Baits okażą się lepsze, trwalsze, bardziej skuteczne od czegokolwiek, co do tej pory próbowałeś.

Nasze produkty powstają z użyciem maszyn gwarantujących uzyskanie zadanych parametrów, a co za tym idzie, są dokładnie takie, jak pragniemy. Stworzyliśmy je z wyjątkową dbałością o jakość składników. Przetestowaliśmy i wybraliśmy specjalnie dla Ciebie najlepsze ziarna i mąki, a dodatki uszlachetniające i zapachowe są przygotowane tak, by zapewnić Ci maksymalną skuteczność połowów. Wykorzystywane przez nas składniki są pełnowartościowe, a ich zawartość dokładnie i uczciwie sprecyzowana. Korzystaliśmy ze sprawdzonych komponentów, poddając je badaniom i testom w naszym laboratorium, co przełożyło się na niesamowite wyniki w naturalnym środowisku.

Wypróbowaliśmy nasze produkty wielokrotnie na łowiskach. Nano Baits pozwoli Ci złowić największe dostępne w zbiorniku wodnym okazy, co potwierdzają  opinie użytkowników.

Dbając o skład, nie zapominamy o opakowaniu, które zapewnia trwałość zalet produktu. Magiczne kulki Nano Baits wymagają specjalnej ochrony. Zabezpieczamy cenną zawartość w estetycznych torbach i słoikach, wyróżniających się wyjątkowym wzorem opakowań. Najistotniejsze jest jednak solidne wykonanie z najlepszych, wyselekcjonowanych tworzyw do przechowywania żywności, gwarantujące wygodę i utrzymanie jakości na bardzo długo. Artykuły Nano Baits przygotowaliśmy tak, by można łączyć je w zestawy wędkarskie oraz kombinacje przynęt i zanęt, które pozwolą, niezależnie od grubości portfela, cieszyć się przyjemnością z wędkowania oraz wspaniałymi efektami połowów.

Postawiliśmy na najwyższą jakość. Efekty stosowania produktów Nano Baits są widoczne od razu. Testując je odkryjesz na nowo radość z wędkowania, osiągając więcej niż zazwyczaj. Sprawdzając ryzykujesz tylko tyle, że bez zapasu naszych zanęt i przynęt, nie będziesz chciał ruszyć na łowisko karpiowatych. Cóż, właśnie tak działa magia Nano Baits."