I zawody SPINNING CUP 2018 organizowane przez Salon Wędkarski Osiniec już za nami. Hucznie rozpoczęliśmy sezon spinningowy. Zapraszamy do relacji ...

Celem spinningowych zmagań stał się zbiornik wierzbiczany, o godzinie 7.00 zbiórka na głównej plaży w Lubochni. Zawodnicy wodowali łodzie, a my przygotowywaliśmy namiot. Serwis kawowy czekał na każdego, aby zregenerować siły od rana. Gościem specjalnym był Roman Mytko, który jak zawsze był duszą towarzyską dla każdego. Sprawdzenie obecności, omówienie regulaminu i odprawa. Do zawodów przystąpiło 11 ekip, łącznie 22 spinningistów. Obserwując zawodników kilka minut po rozpoczęciu zawodów był kontakt z rybą - była nadzieja ...

Pogoda była przepiękna, ale czy spinningowa ?
Od samego rana słońce prażyło, wielu wędkarzy po spłynięciu miało ''białe okulary''. W zacienionych miejscach wiatr dawał odczucie chłodu. Niestety wierzby nie były tak łaskawe, a zawodnicy łapali bardzo dużo nie wymiarowych okoni i szczupaczków.

Obserwując zmagania z brzegu szykowaliśmy podium oraz nagrody, czekając na wieści z wody. Odnotowaliśmy tylko 3 mierzenia w wyznaczonych punktach. Każdy z zawodników powtarzał to samo - mnóstwo nie wymiarowej ryby. Pozostało walczyć i przebijać się przez ''drobnice''.

Gdy do zakończenia zawodów zostawało już coraz mniej czasu, odpaliliśmy grilla aby wrzucić coś na ruszt. Karkówka i kiełbaski skwierczały, a ekipy zaczęły stawiać się na miejscu zbiórki. Kilka teamów dowiozło jeszcze ryby do klasyfikacji. Wszystkie ryby zostały zmierzone i wróciły do wody. Gdy byłem w trakcie zliczania wyników, zawodnicy zasiadli do stołu aby skosztować grilowanych przysmaków. Następnie rozpoczęliśmy prezentować wyniki i nagradzać zwycięzców.

Tabela I zawodów spinningowych SPINNING CUP 2018 na jeziorze Wierzbiczańskim:

Miejsce Imię Nazwisko Miara okoni Miara szczupaków Suma pkt.
I Jacek Borowiak
Artur Kozłowski
21, 24, 24, 21, 24, 32, 20, 18, 19, 22, 23, 22, 22, 35, 20, 18, 20, 18, 19, 22, 26, 18, 18, 19, 20, 20, 18, 21, 18, 19, 20   661
II Damian Kędzierski
27, 20   47
  Andrzej Gniatkowski
Marcin Majewski

Na naszych zawodach zawsze jest ciekawie, największego okonia - o tej samej długości złapało dwóch zawodników. Uzgodniliśmy, że Artur nagrodę za największego okonia odbierze w naszym sklepie.
Poniżej tabela łowców największych ryb.

Największy okoń Artur Kozłowski - 35cm
Michał Purol - 35cm
Największy szczupak Grzegorz Stanisławczyk - 64cm

Sponsorem nagród rzeczowych za I, II i III miejsce była firma Shimano.

Wszystkim zawodnikom dziękujemy za świetną atmosferę oraz uczciwą rywalizację.

Kolejna impreza SPINNING CUP odbędzie się 21 października na Łowisku Jerzyn.
Zapraszamy do zapisów tel. 721 087 433

Poniżej fotorelacja z zawodów spinningowych na jeziorze Wierzbiczańskim.